- Strona główna >
- Artykuły >
- Drukarka do biura - kupno czy leasing?
Drukarka do biura - kupno czy leasing?
W przestrzeni biura drukarka jest swoistym "must have", ponieważ codziennie jest wykorzystywana do wydruku wszelakiego typu dokumentów potrzebnych w codziennej pracy. W biurze drukarki wykorzystywane są praktycznie na okrągło, dlatego, zamiast kupować drukarkę, warto skorzystać z rozwiązania, jakim jest wynajem drukarek, który jest coraz częściej oferowany przez firmy zajmujące się sprzedażą urządzeń oraz akcesoriów drukujących.
Kiedy leasing drukarki się opłaca?
Wynajem drukarki jest szczególnie opłacalnym rozwiązaniem dla firm, które dopiero rozpoczynają swoją działalność i na razie nie są w stanie wyłożyć odpowiedniej ilości środków na zakup wysokiej jakości drukarki. Firmy wymagają, aby drukarki oferowały wydruki najwyższej jakości, a ich szybkość pracy oraz wydajność była perfekcyjnie dopasowana do potrzeb biura. Jeżeli przedsiębiorstwo nie ma aktualnie pieniędzy na zakup profesjonalnej drukarki oraz materiałów eksploatacyjnych leasing drukarek jest świetnym rozwiązaniem
Jak wygląda wynajem drukarki do biura?
Leasing drukarki polega na dostarczeniu urządzenia drukującego do przestrzeni biura za stałą, czyli comiesięczną opłatą. Wynajem drukarki jest praktycznym i niezwykle opłacalnym rozwiązaniem, ponieważ jeżeli dojdzie do awarii urządzenia wszystkie działania naprawcze musi wykonać właściciel - podobnie sprawa ma się z przeglądami oraz wymianą materiałów eksploatacyjnych. Jeżeli samodzielnie kupimy drukarkę, musimy zdawać sobie sprawę z tego, że dodatkowo będziemy musieli zaopatrywać biuro w tusze lub tonery, a także serwisować sprzęty czy zawozić go do naprawy. Jeżeli wynajmujemy urządzenie drukujące, wszystkie te zadania leżą po stronie wynajmującego. Wynajem drukarek jest świetną opcją dla małych lub średnich firm, ponieważ warunki eksploatacji urządzenia można dopasować do indywidualnych potrzeb.